Mio och Aslan

Den som väntar på något gott...
De första månaderna med Mio har verkligen varit underbara! (även om man föträngt hur bitig och jobbig han var när han var riktigt liten ;)
 
Blir bara mer och mer sugen på att själv skaffa hund, en dröm jag precis som Frida haft hela mitt liv, och nu är det snart dags även för mig! Inom ett år hoppas jag att få hem min lilla Freddie. Namnet är redan bestämt sedan länge, han kommer namnges efter min stora idol, Freddie Mercury! :D
 
Har lite smått börjat införskaffa en del saker till honom (kläder och annat till mig själv tar jättelång tid att köpa och ofta blir det knappt ens av, men att köpa hundsaker är en helt annan sak!).
  Mio har mest blå saker, och jag har nu bestämt att Freddie har tema grönt! Hittills är en grön badhandduk och ett grönt halsband införskaffat!
 
Även om vi har Mio nu känner jag mig lite nervös. Kommer jag verkligen klara av en egen hund? Tänk så blir det ingen valp som passar mig och så får jag vänta ännu längre? Tänk om bla, tänk om bla, tänk om bla.... Undrar om Frida kände samma sak innan hon skaffade Mio o.O Det är ju trots allt ett liv jag får ansvar för, en livspartner för 10-15 år framöver. Ska bli så spännande!
 
(bilderna är från när mio var 4,5 vecka, 8 veckor, 15 veckor och ca 18 veckor)
 
snart är det min tur! /Fanny