Mio och Aslan

Agilitybanan
Ni som minns kanske kommer ihåg att jag för länge sedan lovade lite bilder från agilitybanan. Först nu har jag fixat det! Men bättre sent än aldrig sägs det ju...
 
Mio är som alltid jätteglad när vi ska på promenad! Trots att linan åker på. Nej, jag litar inte alls på honom! Är man så tuff att man vågar jaga barnvagnar redan efter någon dag i nya hemmet skulle han nog inte tveka att sticka igen. Våra små utflykter blir i alla fall mycket trevligare och lugnare för mig när jag känner att jag har kontrollen.
 
Lillmatte, moster H, är också med idag! :)
 
Här har vi agilitybanan, den som förhoppningsvis kommer bli en av Mios favoritplatser när han blir stor.
 
Mio börjar med att testa solskyddet.
 
Eller tunneln, som det egentligen är. Detta förstår Mio ganska snabbt trots att det egentligen är lättare att springa runt den...
 
Mio poserar i tunneln, vilket var det enda hindret han fick testa. Kul utflykt för oss alla!
 
//Frida