Mio och Aslan

Lekstund på fotbollsplanen!
 
Igår gick jag och Mio genom skogen till fotbollsplanen. Har inte haft tid att ladda ur de bilderna jag tog, men här kommer lite från när vi var där tidigare i höstas. Lägg även märke till hans snygga kullerbytta andra gången han springer iväg! 

 
Vi tränade även en del. Han är ofta duktig, men var lite ofokuserad idag. Det var roligare att tugga på fruset gräs... Men "klara, färdiga, hit" inkallningen fungerar hur bra som helst! Han lämnar allt och kommer direkt redan när jag säger "klara"! 
 
Möten med människor fungerar bra med. Vi går in till kanten och jag lägger honom. Sedan väntar vi på att de andra ska gå förbi. Superduktig är han! Men han hittade något kul att gnida in sig i idag igen... suck! 

Igår morse gick vi en ganska lång promenad med och det var frost överallt! Snart kommer nog snön! Jag längtar så efter att få se Mios reaktion!