Mio och Aslan

Osynlig!
När jag körde hem härom dagen blev jag nästan förskräckt. Jag såg säkert 5 hundägare och endel annat folk som var ute och gick. Eller nej, jag såg dem knappt för ingen av dem hade reflex! En hade till och med sin hund lös utmed vägkanten - utan reflex. Jag tycker det är konstigt att ingen tar riskerna på större allvar än så... För mig är det en självklarhet att använda reflex! Speciellt på Mio. Jag gör precis tvärt om - har så mycket reflexer som möjligt! Jag är nog en riktig tönt enligt många i min ålder... :P Men jag är hellre en levande tönt än en död "cooling".
 
Mio har massor med reflexer - reflexsele,2 täcken, 2 halsband, extradel till kopplet osv. Dessutom har han en liten grön, lysande lampa! Han är sjukt söt i det! Och den som inte ser honom är blind! (Fast nej, han har inte allt samtidigt...) Jag har självklart reflexväst mm så jag syns med!