Mio och Aslan

modellen Mio!
Idag har jag och Mio varit själva hemma. Gjorde slag i saken och fick för mig att ta tag i ett projekt jag länge funderat över men inte orkat göra förrän idag.
 
Tog med snören, lakan och sängöverkast in på rummet (och massa små ostbitar), knöt upp snören genom rummet, hängde upp lakanet och lade ut sängöverkastet över allt annat. Tada! Fotostudio!
 
Placerade Mio i min fotostudio (modellen var trött så han ville helst ligga ner). Och för att ligga stilla  så jag kunde fota fick han ost. Mycket bra deal enligt Mio som låg kvar så snällt. Fick dessutom tillfälle att prova min nya kamera! :D
<--- favorit!
 
 
 
-ammen kommigen nu här va Fanny, sluta köra upp den där makapären i mitt fejs!
 
/Fanny
 
#1 - Bella

Super fiiiiina bilder!!!!
Jag undra vilken kamera du har, bilderna blir så himla skarpa :)

Svar: Jag har skaffat en CASIO exilim Ex-ZR300 -->http://www.casio-europe.com/se/exilim/exilimzrserie/exzr300/
kan typ ingenting om sånt här med kameror, men då min mormor hade en och de i fotobutiken rekommenderade den (mina krav var att kunna fota djur och människor samt i rörelse) så blev det en sån, är jättenöjd! :D
Mio