Mio och Aslan

Gnagaren...
Mio har inte varit så farlig med att tugga sönder saker. Han har väl tagit sönder någon penna och någon leksak, men annars knappast något. Men tugga på väggarna - det är en höjdare tydligen! Listerna speciellt! Det är inte mycket, men man hittar märken lite överallt...
 
Under mitt skrivbord (där han även tuggat lite på skrivbordet...)
I en hörna där hans biabädd brukar ligga. (Vi är allt rätt lika Mio och jag för jag tog också sönder tapeten när jag var liten...)
Köksstolen var god när han var lite mindre. Pinnen ska vara lika tjock hela vägen....
Skrivbordsstolen likaså. Jag blev minst sagt överraskad de gånger han lyckades trycka upp spaken så hela sisten tippade...
Sist, men inte minst, mästerverket under min säng! Detta har han jobbat hårt på, jag kände bara till den yttersta biten fram tills idag när jag faktistk tittade!
Den skyldige framför sitt mästerverk!
Men måste säga att detta inte är speciellt mycket. Får vara glad att det inte är värre, detta går ju trots allt att leva med!