Mio och Aslan

Inköp!
Planeringen för min hund Freddie som jag hoppas på att få hem till våren är i full gång. Mio är ju svart med vita tecken, men jag är mer för den bruna varianten (gärna med vita tecken). Sedan får man ju se till att hitta en valp som passar till temperamentet i första hand, men min dröm skulle vara en brun variant av Mio ;)
 
Har beslutat att han ska ha tema grönt på Freddies saker, Mio har till 90% blå grejer och nu har jag så smått börjat införskaffa gröna saker till min egen lille kille. Hittills har det blivit ett grönt halsband (att ha när han blir äldre), en bädd (hemmagjord, än så länge insvept i en filt men ska sy bättre "fodral" sedan), filtar och såklart handdukar!!! Man kan inte ha en vattenhund utan att ha ordentligt med handdukar *veta* ;)
 
 
(filten med vita inslag är så mysig att jag nog behåller den för mig själv, men Freddie kan få titta på den ibland ;)
 
Fanny