Mio och Aslan

Trevligt med rabatt!
Jag har handlat lite nya saker till mysen. Lite bra att ha grejer som förr eller senare kommer till användning. Är det rätt pris så tvekar jag inte! 
 
Första klippet var skor! Har länge funderat på att köpa skor till t.ex. klippvandringar och eventuella fjällvandringar i framtiden, men priset har avskräckt mig. Nu fick jag tips om att XXL hade några par liggande på ett reabord, så jag åkte dit. Det fanns två par kvar i öppnade förpackningar och flertalet oöppnade till fullpris (599kr). De öppnade kostade endast 150! Dessutom passade dem Mio!
 
De var av märket ruffwear. Känner inte till det sedan tidigare, men än så länge verkar de bra. 
Här testar han dem för första gången! Tyvärr blev den mörk och vi hade lite lite plats, så får ta en bättre någon annan gång!

 
Sedan köpte jag foder. Hade fått en kupong från en vän där det var rabatt på andra säcken och tredje gratis. Så då fick jag 6 kg till inget pris alls. Dessutom var det rabatt på hans vanliga mat (robur) som jag köpte en vuxenvariant av, performance tror jag den hette, en lila säck. Inte nog med detta, det var även halva priset på det godis han brukar äta! Så det fick bli två påsar av det med.
 
Vi var även på loppis och köpte en leksak samt en tygbur. Kan vara bra att ha när vi åker iväg på utställningar nu i vår. Får se vad han tycker om den!