Mio och Aslan

Aslan vill inte gå ut
Imorse skulle vi gå ut på morgonpromenaden, men vi hann inte längre än utanför dörren innan jag insåg att det regnade så mycket att Aslan var tvungen att ha täcke för att inte bli dyngsur. När ha såg att jag tog fram regntäcket sprang han fort som attan till maten (som han aldrig vill äta om han inte dör av hunger, han har varit väldigt kräsen med maten det senaste) och åt JÄTTELÅNGSAMT för att slippa gå ut xD Han vet mycket väl att jag inte stör honom när han äter, men stod ändå redo att springa sin väg ifall jag skulle försöka sätta på honom täcket, min lille knäppis!
 /Fanny
#1 - Paco

Aslan bär sig precis åt som Paco ( kan rekommendera Acana Grasslands som han äter fortfarande efter att ha nobbat allt annat ) och jag behöver inte ens säga pang-pang utan han är 'stendöd' och pressar sig mot golvet om jag tar fram täcke eller sele! Jag lurar upp honom med 'monsterlek' och jag är en stapplande Frankenstein på väg mot honom......