Mio och Aslan

Ny kategori och mina skills i paint!
Som de flesta säkert redan vet är det snart dags för hund nummer två, min hund Aslan! Han har nu fått en egen kategori på bloggen där man kommer kunna läsa om honom (orkar inte starta en egen blogg, roligare att det blir fler uppdateringar på den här).
 
Roade mig lite med att sitta i paint och måla vilka färger/teckningar jag skulle föredra på min portis om jag kunde välja, får se hur nära jag var sen, kanske slutar med något helt annat ;)
 
Favoriten: En brun variant av Mio, med vitt bröst, vit krage, vita tassar, vit svanstipp och lite vitt på nosen.
Nummer två: Brun med vitt bröst och vita tassar.
Nummer tre:svart med vitt bröst, vita tassar och ev. vit svanstipp.
Nummer fyra: som Mio fast utan kragen. Jag tycker personligen att denna teckningen är jättesnygg, men det är just det. Det ser ut som Mio, och jag vill inte ha en hund som är för lik honom.
 
Som sagt, vi får se var det hela slutar sedan!
/Fanny