Mio och Aslan

Dags för kläder...
Har tänkt på det länge men inte velat köpa någon overall. Han kanske växer ur den har jag tänkt. Men nu har jag blivit trött på det tråkiga vädret och alla pinnar som fastnar i pälsen! Igår var vi och testade ut vilken storlek han skulle ha. Mio var en aning skeptisk mot vårat konstiga påhitt...
 
 
Det blev dock inte denna då den var jobbig att få på med muddarna i benen och tjockare material än den andra vi testade, hurttas "vanliga" modell. Köpte den inte i butiken utan har beställt på nätet, det tjänade jag ett par hundra på! Ska bli spännande att se om den fungerar som jag tänkt!
 
 
#1 - Bella

Vilken sida ska du köpa hurtta täcket på, jag är också så himla trött på att det fastnar saker i tassarna HELA TIDEN!! :)

Svar: Jag köpte den från Häromi. De hade lägst pris av dem jag hittade!
http://www.haromi.se/friluftsoverallhurttaoutdoorsvattentat-p-359.html?cPath=44_80
Mio