Mio och Aslan

Vad hände egentligen!?
Det blev en liten nostalgitripp bland alla tusentals bilder som finns på Mio. Jag kan inte fatta vad som hände med min lilla sötnos. Han är inte liten längre - bara att inse! Han var ju bara helt underbar! Visst är han söt fortfarande, men när han var liten var det allt något extra! Det var dessutom på den tiden man fortfarande såg hans ögon...
Kan inte fatta att det har gått så fort! Nu i efterhand ser jag ju bara bilderna, det jobbiga har jag förträngt! Ett hus utan mattor, tidningar, tork av kisspölar, inget mys i soffan, gå ut på nätterna, pirayatänder, små inhägnader av kompostgaller, inte superrolig att träna med då han inte kunde så mycket, extra staket i trädgården, väckt av nafs i näsan istället för puss osv. Men jag blir väl påminnd när Aslan kommer...:P 
 
 
#1 - Sofia

Så söt han är :-) Vilken vacker färg. Har alltid gillat portisar.