Mio och Aslan

Inköp
På hundutställningen var jag bara tvungen att titta lite bland stånden. Det är ju kul att titta på hundsaker även om jag inte köper jättemycket. Men vi köpte i alla fall en till dummy, likadan som den Mio redan har fast den mindre storleken. Det blev även lite godis, och något ben.
 
Det absolut bästa köpet var en hundförarjacka från Arrak. Jag har sedan tidigare beställt västen av samma modell, men jag föll även för jackan! Den har många bra fickor, både med och utan dragkedja, dragsko i midjan, ryggficka och andra smarta detaljer. Dessutom är den väldigt skön  och snygg! Har kollat runt lite tidigare men har tyckt att många ser klumpiga ut. Jag vill ha något som fungerar överallt, både när jag tränar på klubben, i stan eller tävlar. Tror att detta kommer bli toppen! Träningsmotivationen har blivit ännu större!