Mio och Aslan

Rally
I morse var jag på klubben och tränade lite rally med några andra. Det blev en bana på 13 skyltar denna gång, tror vi körde den nästan fyra gånger. Ibland hela banan, ibland uppdelat. Mio är jätteduktig, det är jag som gör fel... Jag går för nära skyltar så att han går in i dem, tvekar, stressar... Men han tycker i alla fall om det! Vi har fortfarande mycket att jobba på, men vi har ytterligare en månad på oss. Dessutom fick vi löptiksträning! Det var en tik i höglöp som var där i slutet. Mio var ganska lugn till en början när vi satt och pratade. Men efter ett tag blev han lite gnällig. Då passade jag på att träna! Mest för att se om han kunde släppa det - det kunde han! Tillräckligt i alla fall, han tittade lite åt sidan men var ändå så pass fokuserad att han klarade banan.
 
Nu har även västen från Arrak kommit! Likadan som jackan fast väst. (Den jag har på bilderna)