Mio och Aslan

valpkurs och datorkrasch
Nu har jag anmält Aslan till en valpkurs till hösten, hoppas jag kommer med!
 
Tyvärr så har min kära dator gått sönder (antagligen hårddisken som kraschade), så jag fick en ny hårddisk. Detta i sin tur innebär sorgligt nog att alla bilder, dokument och liknande från de senaste 2 åren är borta. Eller inte helt och hållet, eftersom jag laddat över allt till en extern hårddisk bara några dagar innan datorn kraschade (snacka om tur!). Faktum återstår ändå - jag har inte längre några bilder kvar på datorn (eftersom jag inte orkat hämta tillbaka dokument och bilder än, de måste sorteras först), vilket kan innebära att mina inlägg eventuellt blir lite nedbantade på bilder ett tag framöver. 
 
Som plåster på såren bjuder jag på en somrig bild från förra året!
Och en bild från studenten
/Fanny