Mio och Aslan

Morgonpromenad
Idag jobbar jag inte så det blev en promenad i skogen direkt på morgonen! Inte alls dumt! Tänk om man kunde börja varje morgon så här! 
Nej, men fota inte matte!
Vi tränade lite små trix, kontakt och inkallning. Både med och utan klicker. Här kör vi sitt fint på en stubbe.
Och här är det inkallning som gäller!
Nu har även en lite tunnare jacka kommit fram och vantarna fick stanna hemma! Enda nackdelen är att vinterjackan har 4 bröstfickor och två sidofickor, alla med dragkedja. Den jag har nu har bara sidofickorna och en jättedålig på insidan som knappt räknas... Jobbigt!
 
#1 - Mimmi

vad jobbar du med på dagarna?

Svar: Jag jobbar som vikarie inom skolan. Därför jobbar jag inte alla dagar och har väldigt oregelbundna tider. Till hösten har jag som plan att börja studera till veterinär. :)
/Frida
Mio