Mio och Aslan

99/99 !
Idag var vi och tog de sista två kontrollerna! Så nu är alla 99 hittade! Vi slutade i topp 70 av just nu ca 1200 vilket jag är jättenöjd med. Nu på lördag kommer det ut fler så då kanske vi kan komma upp en bit till. 
Idag hade jag dock problem med en kontroll. Det hade blivit ett kalhygge och stigen var förstörd av stora skogsmaskiner så jag gick helt åt skogen fel. Branter fanns även på mitt ställe och ungefär rätt, men det hjälper ju inte. Jag gav tillslut upp, lite lagom småsur och gick vidare till den andra. Men bara 50-100 meter senare ville Mio upp i skogen. Jag såg en knappt synlig stig men tyckte inte det var något konstigt, råddjursstig kanske. Men dit skulle Mio. Han vägrade följa med utan la sig ner och tog inte ett steg! Så brukar han inte göra vilket var lite konstigt. Jag lät honom bestämma och följde med. Då kom jag till ytterligare några branter! Och där var kontrollen! Jag hade inte gått dit om jag varit själv då jag var så säker på att det skulle vara det andra stället. Jag hade inte ens sett stigen... Antagligen bara något lustigt sammanträffande, men ändå lite kul! Tänk om det kunde vara så bra att han har förstått att det är de stigarna han ska följa, han känner ju lukten av allt folk som går där. Jag var stolt i alla fall oavsett varför!
 
 
 
#1 - Paco

Jag tror han har fattat att du letar kontroller och kan lukta sig dit!