Mio och Aslan

Buskillen
Mio testar lite gränser då och då. Sängen har alltid varit en gräns. Den testar han lite då och då, härom dagen hittade jag honom där!
Han ligger helt blickstilla och tittar väldigt oskyldigt på mig som om han väntar på vad som ska hända. Gäller regeln fortfarande? Eller går det att ändra på? Kanske hon tillåter det idag? När han väl har hoppat upp och lagt sig får man säga till på skarpen eller gå dit och lyfta ner honom. Han vill så gärna ligga kvar! Dessutom var det helt rena lakan...inget bra med en skitig hund.

Aslan har inte kommit på detta ännu så han håller sig för det mesta på golvet (men visst har även han hoppat upp i sängen någon gång om jag inte minns fel).
 
 
 
#1 - Paco

Nu är väl Mio DÖÖÖSÖT, det är riktiga tonårsfasoner ( du kan vara glad att han inte är en TIGER) testa, testa och en gång till. Paco kör numera med att hoppa upp max 5 min (han gillar ju inte egentligen att ligga där) men han håller sig till nedersta delen där jag skyddar med överkast och det händer bara bär jag redan gått och lagt mig!