Mio och Aslan

klätterapan Aslan
Aslan hoppade upp i sängen och gick runt på mitt huvud när han ville ut. Ja, ni hörde rätt. Han klättrade upp i sängen (om än från sin bädd som ligger intill men ändå!)  Det dröjde flera veckor innan Mio lyckades med det, Aslan gör det redan andra natten hemma... 
 Han somnade vid 23 på kvällen, sedan ut och kissa vid 03 på natten, efter det sov han till några minuter över sju!!! Jag var till och med pigg när jag vaknade! Är en riktig nattmänniska och har hittills haft extremt svårt att komma upp på morgonen, men inte längre. Det är till och med riktigt skönt att ha något som verkligen ser till att få upp en på morgonen!
 
Som de flesta säkert vet tycker Mio att kompostgaller är jätteläskiga. Att dessa galler ska vara läskiga på något sätt har Aslan inte alls fattat. Han klättrar nämligen över dem... Jag har visst inte köpt en hund, jag har köpt en apa! (Om än en väldigt söt sådan!)
 
#1 - Paco

Ja, dösöt med lilla tungan!

#2 - Jenny

Hej!
Jag brukar inte kommentera, men jag måste bara säga att jag verkligen gillar er blogg och det är jättekul att följa Mio och nu Aslan!

Mvh Jenny

#3 - Ingela

Marre klättrade också över kompostgallret första gången vi satte upp det... :)