Mio och Aslan

Sista dagen som hundlös
Känns som att allt har sjunkit in nu. Jag hämtar verkligen hem min egen hund som jag längtat efter i över 18 år om mindre än 24 timmar. Det känns så bra, jag är så lycklig!!!
 
Sista dagen som hundlös tillbringades på hundutställning. På grund av omständigheter fick jag även vara handler för första gången! Frida får skriva mer om det sedan. Dagen som började väldigt blåsig och kall blev en stund in på förmiddagen väldigt solig, vilket gjorde att jag drog på mig en väldig solbränna i ansiktet som tyvärr är svår att få med på bild. Hettar i hela ansiktet och bränner i läpparna så kan knappt le. Vilket jag gärna vill göra just nu med tanke på att Aslan kommer hem imorgon!
 
dagen började som ovan och slutade som nedan
ont i ansiktet!!!!
 
Även om det var första gången för mig jag fick ställa och aldrig har gjort det innan gick det superduperbra ändå! Mio var hur duktig som helst jämfört med förra gången! :D 
 
/Fanny