Mio och Aslan

dålig uppdatering
Hej! Så sällan jag är inne på bloggen nuförtiden, önskar så att jag kunde gå in här oftare men har fullt upp. Dessutom vill jag så gärna ha med bilder i mina inlägg, men fotar inte överdrivet mycket, och jag laddar väldigt sällan över bilderna till datorn. När jag försöker ladda upp bilder på bloggen säger den dessutom alltid "Image blablabla.jpg is really of type MPO", och bilden kan inte laddas upp. Fattar noll. Usch, måste verkligen bli bättre på det här!!! Däremot så finns jag fortfarande på instagram --> @thefny där det regelbundet kommer ut bilder och filmer på Aslan!
 
De senaste dagarna har jag varit på resa i Tyskland. Då fick Aslan vara med övriga familjen, samt hos mormor och morfar. 
 
Har nu laddat ur kameran, så förhoppningsvis kan jag tidsinställa några inlägg under helgen som kommer!
/Fanny