Mio och Aslan

Morgonpromenad
Idag blev det en morgonpromenad med Albert. Supertrevligt! Det har verkligen blivit en enorm skillnad sedan jag flyttade hit - hemma gick jag nästan alltid själv. Här går jag nästan aldrig själv! Eftersom det är så många som har hund är det alltid någon som hänger med ut. Dessutom får de springa lösa och ha kul ihop. Mio är ju som sagt inte den lekfullaste hunden, men han får lite ryck ibland även han. Men oftast går han mest och nosar. Det är väldigt skönt att han håller sig nära och inte springer iväg. När vi möter folk brukar vi gå fot förbi. Säger jag inte till honom att göra det gör han det ändå, tror att jag har lärt honom det omedvetet. Praktistk! 
 
Idag hade han dessutom rosa tofs! Titta noga för det händer inte så ofta...
Skäggig börjar han också bli...det växer som ogräs!