Mio och Aslan

Överraskningstripp!
Nu har jag och Mio varit lite busiga! Vi är nämligen på väg hem till Jönköping, och det är bara Fanny som vet om detta! Det har varit planerat sedan någon månad tillbaka då jag fick ett ryck och såg ett hål i schemat. Strax därefter var biljetter bokade och vi skulle bara lyckas hålla det hemligt. Jag har flera gånger varit nära att försäga mig t.ex. ringa mamma och fråga hur länge saker håller i kylskåpet om man reser bort över helgen... Tur att jag inte gjorde detta! 
 
Nu är vi fortfarande på tåget, men när detta publiceras är vi redan hemma. Mio har varit helt underbar hela vägen och verkligen visat prov på att han kan det här med passivitet! Är så enormt stolt över honom. Han har sovit nästan hela resan och varken brytt sig om människor eller skällande hundar på tåget. På stockholms central gick han som ett lite ljus bredvid mig när vi trängde oss igenom folkmassan och satt snällt stilla mellan mina fötter och väntade på tåget. 
 
Ska bli så spännande att komma hem!
 
#1 - Paco

Mio är verkligen en cool kille, det är för att han är så trygg med dig!