Mio och Aslan

Träning
Efter sista tävlingen la vi träningen lite åt sidan, så sista veckan har vi knappt tränat något alls! Vi har dessutom haft familjen på besök vilket också har bidragit. Lite skönt att få en paus ibland, men något kort pass har det blivit under promenaderna. 
 
Nu när kylan har kommit blir träningen lite svårare, inte kul att gå runt och frysa! Snart kommer nog mjukosten fram så jag kan ha tjockare vantar. 

Men nu ska jag ta tag i det igen, Mio är säkert lika pigg på det som alltid. Det är så kul att se hur lycklig han blir av att få träna! Även på "tråkiga" övningar (t.ex. nosdutt mot handen) sitter han och viftar på svansen. 
 
Nu ska vi ladda inför nästa år, någon brist på saker att träna på har vi då inte. Längtar redan efter nästa tävling!
 
Här tränar vi lite hopp. Har man inget hopphinder duger ett "staket" på en parkering lika bra.
 
Kameran hänger inte alltid med...
 
 
 
#1 - Paco

Jösses vilken päls, vad snabbt det växer! Jag märker oxå att minsta lilla övning jag ger till Paco så blir han överlycklig...ska skärpa mig och hitta på några varje promenad.