Mio och Aslan

Klippning snart?
Vet inte om jag har nämnt det tidigare (fick en fråga för ett tag sedan) men Mio kommer inte att bli portisklippt föränns nästa vår. Han sparar långt under vintern. Men nosen börjar allt bli dags att klippa, han böjar ju likna en toaborste mer än en portis...

I övrigt så har pälsvården ökat igen. Pälsen har blivit så lång att det har börjat tova lite. Så två gånger i veckan försöker jag borsta igenom honom, innan räckte det med varje/varannan vecka. Men det gör ju inget, lite mysigt till och med!
 
#1 - Anonym

Snygg-Mio!! <3

#2 - Matilda O Bella

Jag kamma ju ut Bella varje vecka (fullpälsad) och då får jag sitta i ca 25-40 min beroende på vad vi har gjort under veckan. Sist satt jag bara en 15 med henne :)

#3 - Paco

'Toaborsten' är dööösöt! Paco har rakat nosen igår och blir 'hel'skalad i början November så slipper jag allt torkande och borstande med vinterslasket....fast han tycker oxå om att bli genomborstad!