Mio och Aslan

underbara Lyckliga Fåret!
Köpte min klippmaskin + skär från Lyckliga Fåret Skärsliperi (www.lyckliga.nu). Hämtade ut paketet för någon vecka sedan. Det blev sedan stående några dagar innan jag hade tid att öppna det. Och när jag väl gjorde det fick jag en glad överraskning.
 
Utöver klippmaskinen och skären hade de skickat med papper med instruktioner och råd hur man bäst skulle sköta sin apparat (där de även personligen markerat de bitar de tyckte var viktiga). Dessutom skickde de med bonuskort, servicerabatter, två godisbitar (hade redan ätit upp den ena när jag tog bilden), samt bidragit med pengar till Vi-skogen, så att ett träd planterats i Afrika. När man köpte rakapparaten ingick även en fin sax för finputsning. Dessutom fick vi även med en tandborste, men det framgick inte om det var jag, Aslan eller rakapparaten skulle ha den ;) Fick bli den sistnämnda i slutändan, så att jag kan rensa skären från päls innan jag packar ihop. Superpraktiskt!!!
 

De hade även en tävling om en klippmaskin, där man skickar in bilder till tävlingen tillsammans med nummer på fakturan/kvitto från sitt köp på sidan. Tyvärr vann jag inte den här gången, så döm om min förvåning när jag hittade ett brev i brevlådan adresserat till mig. Öppnade det - och där i hittade jag ett tröstpris från Lyckliga Fåret i form av en fri slipning (värde 90:-) och en Anthon Berg-chokladbit.
 
Hur underbara kan man inte vara??? Älskar verkligen Lyckliga Fåret, de tar hand om sina kunder på bästa möjliga sätt och bättre ändå. Kundservicen är på topp, svarar snabbt på mail, leveransen gick superfort, paketet var framme bara någon dag eller två efter att jag beställt det.

Nu när jag använt rakapparaten, 19mm-skäret och skär 10 kan jag inte säga annat än att jag är hur nöjd som helst, betyg 100000/10 på både företaget och produkterna! Tyckte även det var helt okej priser, och även om det skulle gå att få tag på billigare någonstans skulle jag ändå rekommendera Lyckliga Fåret tiotusen gånger om, bättre service kan man nog inte få!!! Själv kommer jag aldrig köpa klippmaskiner eller skär från något annat ställe!

PS!
De har en ny tävling ute om en klippmaskin, så passa på att gå in på deras sida och titta runt om det finns något ni behöver. Köp, och bombadera dem sedan med massa fina bilder, så kanske det kan bli ni som vinner nästa rakapparat! http://www.lyckliga.nu/vinn-en-klippmaskin
 
/Fanny
#1 - Petra

Oj så fina Portisar du har :)