Mio och Aslan

Kunde slutat illa!
Aslan sov djupt i soffan när vi andra fikade. Helt plötsligt ser man honom rulla runt - och trilla ner i golvet med ryggen och huvudet före!!! Vi satte hjärtat i halsen allihop eftersom Aslan låg kvar på golvet. Jag böjde mig såklart genast ner för att se hur det var med honom. Han tittade bara förvånat på mig, som om ingenting alls hade hänt, för att sedan sova vidare.
  Jag lyfte upp honom i mitt knä där han fortsatte sova, och jag bar med honom till rummet och lade honom i sängen. Ett par minuter senare hoppar han ner, vinglar på ostadiga ben ut i hallen och kräks på mattan. 
 
Stackarn måste fått en ordentlig smäll, men verkar inte ha ont någonstans när jag känt igenom honom. Efter att han spytt kunde han gå helt normalt igen. Nu får han vara under uppsikt och vila under morgondagen. Min älskling <3 
/Fanny
#1 - Paco

Usch, låter som hjärnskakning. Ofattbart att den där lilla har blivit så stor, han är så ljuvligt söt både då och nu!