Mio och Aslan

Aslan i pastell!
Bestämde mig redan för en månad sedan för att rita ett porträtt av Aslan. Började på det, men blev inte riktigt nöjd, så gav upp det. Sedan har bilden blivit liggande, fram tills häromdagen när jag tog fram den igen och bestämde mig för att ge den en andra chans. Nedan ser ni resultatet! (färgåtergivningen är dålig pga konstigt ljus).
 
Har för övrigt även anmält mig till en dubbeltävling i rally på klubben i början av maj. Visst gick det bättre än väntat på senaste träningen, men vi har låååångt kvar innan allt sitter någorlunda. Får se om vi vågar gå ut på tävlingsplan sedan, det är ändå inga stora summor det handlar om så skulle jag hoppa är ingen större skada skedd.
 
/Fanny
#1 - Paco

Helt fantastiskt bra tycker jag, du fångar honom perfekt! Så snygg han är med hår på huvudet, hoppas du låter det växa ut lite grann....jag gillar lejon-looken!