Mio och Aslan

Dålig matte
Usch, känner mig som världens sämsta matte idag även om jag har anledning till det. Var ute med Aslan ca 30 minuter i morse, sedan har jag varit på jobbet medan Aslan var hos mormor och morfar. Efter det har jag opererats (inget allvarligt, tog ca 20 min och resulterade i två stygn). Det gör DJÄVULSKT ont trots smärtstillande (sitter självklart jättedumt till precis vid tros/byxlinningen), så tänker inte ta ett steg mer idag, även om Aslan egentligen behöver ut. Ska se om jag kan muta någon av de andra att gå ut med honom en sväng ikväll.
 
Ska gosa med Aslan och rita för att försöka komma på andra tankar. Just nu håller jag på med ett porträtt på Aslan, ska bli spännande att rita!
 
För övrigt har jag gått och blivit med jobb för resten av februari som det ser ut i nuläget! Vilken omställning, från 8 månaders arbetslöshet till ca 30+ timmar i veckan!!! Imorse gick jag och Aslan upp och ut på promenad redan vid 6 (!!!), vi som inte brukar gå upp före 9 vanliga dagar ;)
 
Hur jag känner mig just nu -->
Nog tramsat från min sida. Nu ska det ritas, så hoppas jag att jag är på benen snart igen! På torsdag börjar ju vår spårkurs, ska bli jättespännande!
/Fanny