Mio och Aslan

Ringträning med Gerard Oshea
Igår blev det en oplanderad utflykt! Vi fick för oss att åka på ringträning med Gerard Oshea! Både jag och min kompis har hört så mycket bra om honom att vi kände för att testa. Vi fick dessutom med oss några till! 
 
Jag har tyckt att utställning är ganska tråkigt innan, Mio har inte tyckt om det så mycket heller, men detta var ett nytt sätt att se det på! Visst kommer det behövas mycket träning innan Mio ser det roliga i det, men jag fick många tips och nya ideer om hur jag ska visa Mio bättre! Perfekt inför kommande utställningar!
 
Något mer jag lärde mig är att det ska vara KÖTTBULLAR inte finhackad skinka som jag hade... Var lite svårt att kasta små skinkbitar så att Mio inte tog dem! 
 
Tyvärr blev det inga bilder, men jag kan absolut rekomendera detta!