Mio och Aslan

Aslans besök!
Det har inte kommit upp så mycet bilder från Aslans besök. Nu har jag i alla fall börjat ta tag i detta! Så här kommer ett gäng bilder! 
 
Aslan var här ett par dagar och fick träffa Mios kompisar, gå massor med promenader, träna lite spår och upptäcka i Mios hemmiljö. De båda tycker mycket om varandra och ligger gärna ihop inomhus. Så kul att träffa både Fanny och Aslan igen!
 
Så här hittar man dem ofta inomhus.
Aslan är allt en stor pojk!
Mio blåste nästan bort...
 
#1 - Eva Johansson

Vilka fina härliga portisar du har😃följer med glädje din blogg då jag själv har skaffat mig en portiskille född i juli 2014😃

Svar: Vad roligt att höra! Hoppas ni trivs riktigt bra med er kille! :) Varifrån kommer han?
Mio och Aslan

#2 - Paco

Ni har världens underbaraste hundar och va kul att dom trivs så bra ihop, fantastiska bilder!!

#3 - Eva

Från vällsbergsängenskennel ! Vi har mest ägnat oss åt långa skogspromenader och han får vara på dagis när jag jobbar men nu ska vi äntligen börja på bruks och lära (kanske mest mig😜)oss lite nyttigheter! Ska bli roligt att se vart det leder men det verkar finnas mycket jakt i honom så kanske spår! Agility blir det iaf till hösten när höfterna är kollade😃

Svar: Det låter ju riktigt kul! Jag har själv funderat på bruks men har insett att Mio inte har något större intresse för de grenarna. Men vi har ju mycket att göra ändå! :) Agilityn älskar verkligen Mio så det rekommenderar jag starkt!
Mio och Aslan