Mio och Aslan

Ny sele!
Som ni kanske minns gav ju spännet på Mios gamla sele upp när vi var i fjällen. Så när vi var i örebro och besökte en djuraffär hittade jag en nästan exakt likadan! Den gamla köpte jag innan Mio ens kom hem för 20 kr på loppis, helt oanvänd. Den har fungerat helt utmärkt, men nu fick jag ge mig. Den nya selen är från Hurtta, svart med reflex och ringar både på sidorna och ryggen. Är riktigt nöjd med den, dessutom var den inte jättedyr! På bilden nedan syns den en aning, lite svårt att fota den på en långhårig hund...
 
#1 - Gunnel

Du har otroligt många fina bilder på din blogg. Själv är jag extramatte till en liten Bichon friseé. Ha det bra

Svar: Tack så hemskt mycket! Lite extra kul när det är uppskattat! :)Alltid härligt med hund, jag var också extramatte innan jag fick skaffa en egen!
Mio och Aslan