Mio och Aslan

Semester
Jag och Aslan har lite semster nu kan man väl säga. Blir mest lugna mysiga promenader och gos. Vi har tränat ganska intensivt några veckor nu, så nu vilar vi tills nästa vecka! Jag skrev tenta på höstterminens sista kurs idag (kändes nästan FÖR bra, FÖR lätt) så var hemma tidigt. Nästa kurs börjar först på tisdag nästa vecka, så även jag har en liten minisemester nu! 
Hanna och Aslan vilar ihop

Det är skönt att släppa alla krav ibland. Slippa känna att jag och Aslan MÅSTE träna eller att jag MÅSTE plugga. Nu ska jag bara vara, och Aslan med. Rita på min tavla som Hanna ska få i försenad julklapp. Den hann nämligen inte riktigt bli klar, inte alltid man har 40 timmar att ta av bara sådär. Men det går framåt!!!
 
Kanske även ska måla en portistavla framöver på beställning! Ska bli riktigt spännande! Just portisar är ganska svåra hundar att rita pga sin långa päls, men jag ÄLSKAR utmaningar!!! Speciellt när det kommer till ritandet ;) Ritar på beställning i mån av tid lite nu och då. Har man en bild man skulle vilja ha en ritad tavla av kan man alltid slänga iväg ett mail till [email protected] för mer information och priser :) 
 
Aslans nya foder har inte kommit än. Det borde nog komma imorgon, hoppar på stolen så taggad är jag! Hoppas hoppas hoppas han tycker om det och att det fungerar!

Är det bara jag eller har Aslan blivit väldigt snygg i kroppen??? När han var mindre kändes han ganska avlång, men nu har han blivit mer "kvadratisk"... eller kanske bara jag som ser i syne? Oavsett så är han världens snyggaste!
 
Varit en riktig toppenvecka det här!
1. tentan avklarad!
2. ledighet!
3. Aslan är nybadad och har nyrakad nos
4. Aslans nya foder kommer förhoppningsvis imorgon
5. söndag innefattar ett hemligt projekt! ;) 

Slänger in lite blandade bilder, hittade från när Aslan klipptes ner helt i februari förra året, sååå snygg!! Vill både odla ut och klippa ner, gaaah!!! Men först ska jag odla ut så långt jag bara kan (kanske fullpälskofta?) och portisklippning så får jag se när han klipps ner sen :P
 
/Fanny