Mio och Aslan

Tentaperiod x2
Även jag (Fanny) har tentaperiod nu. Tentan är 21 januari och vi har MASSOR att läsa in! Denna kurs är 7,5hp, men jag är halvvägs genom alla föreläsningar och har redan skrivit över hälften så mycket som jag skrev totalt under vår första kurs som var 15hp! Snacka om att trycka ihop en lång kurs på lite tid! 
 
Hur som helst, vi ligger inte på latsidan för det!
Jag har idag anmält Aslan till tre rallytävlingar. En nybörjare i februari samt dubbel fortsättning i maj! Ska bli superspännande, och en liten drivkraft till att fortsätta träna! Har även spanat in mig på ett antal lydnadstävlingar! Så som det ser ut nu (om Aslan klarar platsen och tandvisningen) kommer vi debutera på lydnadsplan i maj!
Här är alla tävlingar vi vill åka på under året:
De tre övre ska vi på, resterande är bara önskningar. För "att vilja" och "att kunna" hänger ju inte alltid ihop! Men det känns bra att ha ett mål! Nu ska jag och Aslan hårdträna på framförallt platsen! Det är den som känns värst, skulle gå under av pinsamhet om han reste sig och sprang runt och förstörde för de andra hundarna >.<
Sedan tillkommer någon dragtävling och lite utställning, men det är en annan historia! 
/Fanny och Aslan