Mio och Aslan

Valpmys!!
Valparna hos Geishamor var så mysiga att jag och Fanny tog oss en tur ut till dem igen! Denna gång hade jag med min "riktiga" kamera så vi kunde få ett gäng fina bilder på sötnosarna! Så charmiga och sociala valpar! Och mina två favoriter, Fabbe och Ville, är fortfarande till salu! Nästan lite farligt att åka dit och hälsa på... ;P
www.geishamor.blogspot.se

Varning för en riktig bildbomb!
 
Fabbe var morgontrött...
Fabbe och Luna
Ville
Mamma Trolla
Alvina
Busdags!
Fabbe och Luna
Ville
Sen fick de stora killarna komma in. Spännande med en ny kompis!
Sötaste nakenfisen!
Vart tog Aslan vägen?
Om jag sträcker på mig kanske jag blir lika stor som dem!
Efter bus och lek blir man lite trött...
Kan man bli sötare!?
One of the big guys!
Ville fick träna lite, vilken stjärna! Aslan var dock lite avundsjuk...
Vaa? Ska ni åka och jag får inte följa med!?
Men snääällaa!
Ni får komma tillbaka och hälsa på i alla fall!
Hejdå för denna gången!