Mio och Aslan

Överraskade av mörkret!
Dagens skogsrunda blev lite längre än jag trott... Har gått där många gånger tidigare, men utan hund. Det är en jättefin runda det med - sålänge det är ljust... Jag är inget stort fan av skogen när jag är själv och det är mörkt. I den delen av skogen har vi tidigare stött på spår av vildsvin... Första delen går vid massor av öppna fält så där var det ljust, men sedan kommer man in i ganska tät skog och då blev det snabbt mörkare. Men Mio var helt fantastisk och höll sig nära mig på stigen hela tiden! Så skönt att han verkar ha så lite viltintresse! Vi kom i alla fall ut ur skogen innan det blev helt kolsvart och det hela var helt klart bra träning för mig själv!
 
#1 - P.S Hundar

Oj så söööt!

Svar: Visst är han! Nästan i klass med era snalpar ;)
Mio