Mio och Aslan

mors dag-present!
Mors dag idag och jag hade fullkomligt glömt bort det, med andra ord hade jag ingen present till mamma Kristina. Lite spontant kom jag på den ultimata presenten - hon kan få ha hand om Mio när han är lugn, gosig och/eller sover. Mamma blev jätteglad! ;)
Sedan är han en riktig liten filur, så fort vi träffar andra är han hur snäll som helst, lugn, gosig och en riktig ängel - alla faller för honom! Meeeen så fort han kommer hem och ingen kan se honom så ska det lekas, busas och så ska det såklart bitas i det mesta man kommer åt.
 
Livet med valp kan vara riktigt påfrestande mellan varven, men samtidigt skulle jag aldrig vilja vara utan den här tiden, han är ju så underbar! Dessutom väldigt lärorikt för mig som har planer på att skaffa hund nästa år :)
 
/Fanny