Mio och Aslan

Mios nya kompisar!
Är doggywalker eller vad det nu kallas till dessa två sötnosar! Har varit ute med alla tre tidigare, men då två personer. Idag var jag ute med alla tre - samtidigt! Men, tro det eller ej, det var inte så trassligt som jag trott! Den som trasslar till det mest är Mio... Men det var kul! Men de var inte så intresserade av att leka med dem trots hans tappra försök att få igång dem. Väl ute var jag ju tvungen att få alla tre på bild, men jag brukar ju ha riktigt svårt att bara få Wilda eller Mitzie bra på enskilda bilder, men skam den som ger sig! Helt otroligt - men det gick! Och det blev till och med bra!!!
När man är ute med en hund märker omvärlden inte så mycket. Inte två heller. Men tre - då börjar folk reagera och titta lite på en! Lite kul faktiskt. Många frågar även om det är jobbigt osv. Tre är en magisk gräns tydligen. Ser man i vikt är det ändå 10 kg mindre än när jag går med två (Mio och Sacco)...

Väldigt kul att de fungerar ihop så jag kan gå med alla på en gång :)