Mio och Aslan

6 månader och 1 vecka
15,8 kg! Nu börjar han bli tung! Men jag tycker fortfarande att han är min lille kille... Från och med nu kommer det inte bli någon bild varje vecka utan bara ibland, kanske varannan. Händer så pass lite att man inte ser så stor skillnad på veckobilderna nu. Men sluta helt hade jag då inte tänkt göra! :) 
#1 - birgit sandberg

Hej! Läser med förtjusning dina inlägg.En fantastisk hund du har.
Vi har också en portis.
Lika gammal ungefär som din Mio.
Dock inte hälften så duktig
Dock har vår Quinte jaktinstinkt.
Är med min man i skogen och spårar.
Vi har problem med nafs och hopp när vi ska promenera.Nu till saken.
Vill gärna rösta på dig men är inte med i facebook.Går det inte då?
Vi är ett äldre par som haft hund i hela vårt liv dock inte en hanhund.
Varit uppe i Värmland och köpt honom.
Ha det bra samt hälsningar från Birgit i Sjöbo Skåne.

Svar: Hej Birgit!Vad kul att höra att ni både läser Mios blogg och har en egen portis! Ni har ju tiden framför er så det är ju bara att jobba på så blir Quinte säkert minst lika duktig som Mio!

Tyvärr måste man ha facebook för att kunna rösta, tror de har gjort så för att kunna kontrollera att man bara röstar en gång/person. Vill du gärna rösta är det ju inte så svårt att skapa ett konto, annars tackar jag ändå - det är tanken som räknas!

Ha det bra!

Hälsningar Frida och Mio
Mio