Mio och Aslan

Rally-film
Här kommer en film från när vi tränar rally. Mot slutet blev han lite trött... Då vi ville filma allt på en gång blev det bara en liten paus i mitten. Normalt tränar jag kanske hälften av skyltarna åt gången - max! Ännu så kan han dem bara en och en, men snart vågar jag nog sätta ihop lite längre slingor! Men jag ska försöka skynda långsamt, det är lätt att jag vill mer än han klarar... men snart testar jag nog, det går ju alltid att backa i träningen om det inte fungerar. 

Han har fortfarande svårt med vissa skyltar, speciellt de där "sitt framför ingång höger/vänster" i olika varianter. Därför är bara två med i filmen. Börjar med det så han slipper att blanda ihop dem så mycket. Idag var även ligg väldigt svårt av någon anledning, men han får ju för sig saker då och då.

Ännu har jag bara skyltarna i visitkortsformat, men får nog skaffa den riktiga sorten med.