Mio och Aslan

Träningstävling!
Igår var Mio och Aslan på en träningstävling på klubben. I måndags körde jag och Mio igenom alla fortsättningsskyltar en gång och idag körde vi "tävling" i fortsättningsklass. Han är allt en liten stjärna - han fixade nästan alla skyltarna direkt! De som var med på tävlingen var inga problem alls! Häftigt att se! 
 
Aslan och Fanny var också med för lite miljöträning. De testade även nybörjarbanan. Aslan förstod inte riktigt vad han skulle göra och han var redan trött sedan tidigare på dagen, men jag tycker ändå att de var jätteduktiga! Det var ju trots allt väldigt mycket störning för lille Aslan. Ingen av dem har kört rally på riktigt innan, bara testat en aning hemma. Han satt gärna i mattes knä en stund då och då.
 
Mio och jag in action!
Här är banan.
och så en film! Han hade en nos, fusade lite på starskylten och han hade nuddat en skylt med, men det var inga större fel! Känns toppen!
Nybörjarbanan blev det ingen film på då det var för mörkt, men den gick näst intill felfritt! Han är lite sen i högersvängar så det får vi träna mycket på! 
 
Tyvärr var detta även den sista gången på klubben innan jag flyttar. Väldigt tråkigt då det är en helt fantastisk klubb som har blivit lite som ett andra hem, bor ju nästan där periodvis... Detta är en av alla saker jag kommer att sakna enormt när jag flyttar!