Mio och Aslan

Mio spelar klocka
Här kommer en film från vårat uppträdande på ålderdomshemmet på julafton.
 
 
 
#1 - Bella

Hej, har Fanny varit och kollat på några kennlar eller har hon hittat en valp som hon ska köpa. Och när ska du raka Mio, han blir nog super stilig :)

Svar: Hej!Hon har två intressanta kennlar. Har varit och hälsat på en förra veckan som föds ganska snart och en som föds i början av mars. Vilken det blir vet vi inte ännu! Superspännande! :)

Som det ser ut just nu blir det efter vår vintersemester vecka 7, alltså i mitten av februari. Det beror lite på när uppfödaren kan också då hon ska hjälpa mig! Tror han kommer passa bra i det! :)
Mio

#2 - Bella

Vad roligt :)
Vad heter kennlarna??
Vad heter Mio`s uppfödare??
Amzings zelmas är en super bra kennel :)

Svar: Det är Mighty Quinn i skillingaryd och Watercoat i frillesås. Mios uppfödare är Aquastar´s i Linköping. Tittade på en kull hos amazing selmas förra våren då de verkade bra och jag tyckte kullen verkade intressant, men jag klickade inte med de som hade kenneln tyvärr. (hade dock bara mail/telefonkontakt)
Varifrån kommer Bella? :)
Mio

#3 - Bella

Bella kommer från tuddelurs.se
Hon som har den bor 100 m ifrån mig :) okej jag tycker om amazing selmas och aquvastar's det var den kennel jag skulle köpa ifrån först :)