Mio och Aslan

Freestyle!
Nu har vi kommit igång ordenltigt med freestyle! Det är ju en superrolig sport! Varför har jag inte upptäckt den tidigare? Eller, jag visste ju om den men trodde aldrig att vi skulle träna det själva då jag inte är så mycket för att dansa. Men det är ju jätteroligt! Nu har vi tränat 4-5 träningspass och har lyckats få ihop koreografin till ett helt program. Mitt första försök var mest heelwork fick jag veta, så jag gjorde om det en hel del. Nu börjar det likna något! Ännu sitter inte alla moment, men när det gör det tror jag det kommer bli riktig bra! Jag har dock gjort ett ganska tajt program så halkar vi efter blir det inte helt lätt att komma ifatt igen... Men jag hoppas att det blir bra ändå! 
 
Imorse körde vi även ett lydnadspass, så efter dessa båda pass är Mio ganska nöjd!