Mio och Aslan

Ritande och dåliga koppel
Igår var jag och Aslan ute och sprang för första gången, även om vi inte fått hem vår riktiga dragsele än. Riktigt roligt! Aslan drog på jättebra och precis lagom mycket, inte för snabbt och inte för långsamt ^^ Blev ca 5 km blandat löpning/snabb promenad uppe på bondberget. Sedan tog vi bussen hem igen. Träningsvärken idag är fasansfull, har usel kondition med men gick ändå bättre än väntat med springandet!
 
Det tråkiga var bara att mitt midjebälte med tillhörande koppel jag köpte i slutet av augusti gick sönder. Eller ja, rättare sagt så gick en metallbit i kopplet av (en sådan som ställer in längden på kopplet)... Har använt kopplet ett fåtal gånger, och detta är första gången jag springer med det (vilket det är gjort för), och så går det sönder efter 20 minuter på planmark -.- Ska gå tillbaka till Rilo där jag köpte det och se om det går på garantin.
 
Sedan har jag ritat mycket de senaste dagarna. Ritade på samma bild redan innan jul eftersom det var lillasysters julklapp, men var först nu jag faktiskt gjorde klart den av olika anledningar. Blev såååå nöjd, och jag var inte den enda som tyckte om bilden. Lade ut den på en sida som heter 9gag, och efter två dagar hade jag över 30 000 likes. TRETTIOTUSEN?!!!! Trodde jag aldrig!!!

(i röda rutan står 35 304 points 478 comments)
Nästa på tur att bli avritad är nog Aslan, får se hur det går!
/Fanny
#1 - Saga

Åh blir spännande att se Aslan avritad!!!! :D :D