Mio och Aslan

Storm!
Vinden viner runt knutarna, stormen Egon gör kaos med hela stan. När vi kom hem efter en myskväll hos mormor och morfar hade soptunnor blåst runt på gatan. Ska bli intressant att se hur skogen ser ut sen! Jag och Aslan håller oss inomhus så länge.
 
Sedan så har jag anmält mig till en spårkurs med Aslan med början i februari! Vet att det inte var tänkt i planeringen för året, men när det kom upp en spårkurs för nybörjare med min favoritkursledare på brukshundklubbben kunde jag inte låta bli ;) Dessutom får jag sällskap på kursen av en vän och hennes hund från valpkursen i höstas, hur kul är inte det?! :D
 
Kommer inte hinna med fler än två kurser i vår, och den andra vet jag redan blir en rallykurs. Så nu får jag hoppas att det inte kommer upp fler roliga kurser som kan läska mig!
/Fanny