Mio och Aslan

Tiden springer iväg!
Nu har Mio, Frida, mamma och pappa åkt iväg mot Uppsala, så nu dröjer det ett par månader innan jag, Frida och Mio träffas igen. Snyft. Känns som att de precis kom hit och nu ska de redan åka. Vi var uppe tidigt tidigt allihop, så både jag och Aslan är rätt trötta nu. Så fort de andra hade åkt däckade Aslan och har sovit sedan dess, han är inte van att vara uppe tidigt! Inatt var han uppe och ville leka till 00.30 och blev upptvingad vid 07.15 någon gång, usch och fy! Aslan går helst inte upp innan 8.30, gärna ännu senare. Min lilla sömntuta ;)

Idag står jobb på schemat för min del efter lunch, men först blir det promenad och rallyträning med Aslan! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ännu, kanske lite mer träning? Har hittat två rallytävlingar jag är sugen på att delta i, men jag tänker inte berätta när, det får bli en överraskning! 

Aslan är dessutom en stor kille, idag fyller han hela tio månader. TIO!!!! Vad hände där? Känns som att han kom hem igår!
/Fanny