Mio och Aslan

Valpsjuk
Jag blir allt lite valpsjuk ibland när jag ser alla valpbilder som dyker upp på facebook. Visst har tanken slagit mig, men kanske skulle ha en till? Troligtvis lär det dröja, men man kan ju alltid drömma! Så här kommer ett gäng bilder på Mio som liten!
 
När Mio var liten brukade han få ryck varje kväll, då det skulle busas, leka, bita, springa, skälla.... ja då kunde man bli ganska trött på honom! Men samtidigt så visste man att sekunden senare skulle han sova sött.
Mio älskade att spela fotboll! Jag kunde sparka iväg bollen hur många gånger som helst. Han kunde till och med springa ut i trädgården och stå där och vänta tills någon kom ut och lekte med honom!
Man måste ha koll på var matte är, så att blockera fötterna måste ju vara det bästa alternativet!
I början ville Mio ofta gå upp väldigt tidigt. Då började det bli riktigt skönt ute, så ibland la vi oss på altanen istället de sista timmarna.
Han var betydligt mer leksugen än han är idag!
Här introduceras han för cykeln första gången.
Besök på stan. Det är svårt att förstå hur liten han faktiskt har varit!
Nej, jag har inte gjort något!