Mio och Aslan

Vattenträning!
Idag var vi iväg och badade med Albert! Jag tog inte med de nya apporterna då jag inte tror att vi är redo att använda dem i vatten ännu, så det fick bli en vanlig dummy. Vattenträning är verkligen superskoj, men kan bli lite jobbigt för öronen då Mio blir helt övertänd och skäller så in i bomben! När han väl kommer igång att jobba går det bra, men så fort han är på land igen eller ska vänta på sin tur så blir det ett himla liv... där har vi verkligen något att träna på! Här kommer lite bilder från badet.
 
 Albert var först ut!
När Albert jobbar är det fullt ös!
Mio väntade otåligt...
Tillslut var det Mios tur! Jippi!
En gång till!
Jag har den!
En gång till!
Men var är den?
Kanske här ute?
Vad säger du!? Jag hör dig inte! Vaddå för långt bort!?
Vänta! Jag ser något!
Där är den!!!
Fångad!
Titta vad duktig jag är matte!
 
#1 - Paco

Vi är avundsjuka, ser urkul ut!